20090723

Network Widuri Arieyana 1Malaysia Bersama HPM

DEALER SETIAP KAWASAN DIPERLUKAN SEGERA BERSAMA NETWORK WIDURI ARIEYANA 1MALAYSIA HPM

"NETWORK WIDURI ARIEYANA 1MALAYSIA dengan motonya...DISIPLIN,SIHAT,BERJAYA"
Tunjuk ajar, nasihat, teknik pemasaran yang betul sambil menjana pendapatan yang ermm...memang lumayan..cubalah sendiri apabila anda berada bersama network widuri arieyana yang memang sporting, geng-geng yang sedia membantu dan tidak mementingkan diri semata-mata malah memberi sokongan yang padu di antara satu sama lain. Jika anda masih tercari-cari..inilah jawapannya.. tetapi berhenti sejenak untuk berfikir alangkah ruginya kerana semuanya telah terbukti..jangan tunggu lagi..dapatkan semua produk yang memang terbukti berkesan dan yang penting selamat. Mulalah berdisiplin mengikut diet/nasihat yang diberikan dan jangan berputus asa..sesungguhnya orang yang benar-benar berusaha akan mendapat hasil yang setimpal.

Lihat Bonus Tajaan Sebulan
PERCAYA ATAU TIDAK...INI BUKTINYA..
SALINAN CEK UNTUK BONUS BULAN MAC 2008 PENGEDAR HERBA PRIMA



Pastikan selepas ini, nama anda di neTWork wiDuri ariEyana juga akan tercatat di cek bonus seperti di atas.

SERTAI KAMI SEKARANG...!!!!!
SEBARANG PERTANYAAN SILA BERHUBUNG TERUS DI TALIAN 0168101874, YM ATAU TINGGALKAN PESANAN DI EMAIL : jusdietmate5sabah@yahoo.com

ANDA AKAN BERJAYA JIKA MAHU BERJAYA...
KERANA KITA ADALAH APA YANG KITA KATAKAN.....


KENALI PENGASAS HERBA PRIMA MARKETING

 
DATUK DR CHE ROZMEY CHE DIN
38 Tahun, Berkahwin
ISTERI
Noor Halawiah Abdullah Shukri
ANAK
Syamsul Anwar(14)
Puteri Amylia Natasha(6)
Putera Amirul Hakim(5)
KELAHIRAN
Bukit Sireh,Kuala Krai Kelantan
KELULUSAN
Ijazah Perubatan (MD,USM 1993),
Sarjana Perubatan
(Pakar Perbidanan & Sakit Puan USM 1999)
PENDIDIKAN
SRK Sultan Yahya Petra Kuala Krai
MRSM Pengkalan Chepa, University
Sains Malaysia(USM)
JAWATAN
C.E.O Jitra Specialist Centre Sdn Bhd
C.E.O Jitra Medical Centre Sdn. Bhd.
C.E.O Herba Prima Marketing Sdn. Bhd.

Kronologi Produk HPM
Penyelidikan dan ujian makmal bermula pada Jun 2003 oleh Datuk Dr. Che Rozmey dengan kerjasama Prof. Dr. Hj Abdullah Shukri.Ujian Klinikal pada testimoni secara sukarela (Pesakit Dr. Rozmey & Orang awam) bermula pada September 2005.
Produk pertama (JDM5, DR-II dan ESPRESSO –XY) dipasaran terbuka pada Disember 2006. Akan menyusul nanti, JUS FEMININE –XX, HHH- BRAIN BOOSTER dan BANYAK. Produk ajaib ciptaan Dr. Rozmey…NANTIKAN..!!!!!!

Fakta Penting Untuk TATAPAN
1. Pakar Perubatan (O&G)
2. C.E.O Jitra Specialist Centre Sdn Bhd (JSC beroperasi pada 4 Januari 2003 dengan bermodal RM 2 Juta)
3. C.E.O Jitra Medical Centre Sdn. Bhd. pada akhir 2009 yang menelan belanja RM 35 Juta
4. Pelaburan RM 500 Juta untuk 10 buah Hospital Pakar di seluruh Malaysia.
5. Penyelidikan produk kesihatan yang dibangunkan dari Jun 2003 terbukti terbaik dan sebaik produk bermutu dari luar negara.
6. Rangkaian Pusat Penjagaan Kesihatan “HPM Health Care” akan dibuka di 30 lokasi seluruh negara untuk memberi khidmat nasihat dan rundingan kesihatan kepada penguna produk HPM.
7. Kilang HPM yang baru bernilai RM 25 Juta akan di dirikan selewatnya pada 2010 utk menangani permintaan dalam negara yang bertambah dengan pantas.
8. Dijangka menjelang 2011, sebanyak 100,000 pengedar berdaftar dengan HPM dengan jualan minimum RM 45 Juta sebulan HPM dijangka akan disenarai di Bursa Saham KL menjelang 2012.
9. Pasaran antarabangsa akan diterokai secara besar-besaran selewatnya menjelang 2011 sekurang-kurangnya di 15 negara serantau, Asia Barat dan Eropah.
10. Hotel 3 bintang “ROZMEY PALACE” yang menelan belanja RM 7 Juta juga sedang rancak di usahakan dan akan mula beroperasi di Jitra, Kedah pada akhir 2009
11. Perkongsian secara bijak dalam perniagaan kereta import mewah (NASDEQ AUTO) dengan siapnya bilik pameran baru berharga RM 500K di Anak Bukit, Alor Setar Kedah.

MISI DAN VISI DATUK DR CHE ROZMEY BERSAMA HPM
Alhamdulilah Syukur saya kehadrat ALLAH S.W.T yg memberi Inayah, kekuatan dan kejayaan yang terbilang dalam perkhidmatan kesihatan dan perniagaan yang saya ceburi 7 tahun lalu (2001), saya hanya Pakar Perubatan (O&G) dan cukup kerdil dalam dunia perniagaan. Kini Alhamdulilah rezeki, kejayaan dalam usaha saya menyelidik, mengamal perubatan dan menceburi berbagai bidang perniagaan, tampak jelas dan terus saya pacu untuk satu tahap kejayaan dan kecemerlangan yang tertinggi.

Komitmen saya meningkatkan tahap penjagaan kesihatan secara menyeluruh bermula bila beroperasinya JSC pada 4 Januari 2003 dengan bermodal RM 2 Juta yang di pinjam dari institusi kewangan dan terus dipacu dengan beroperasinya JITRA MEDICAL CENTRE (JMC) pada akhir 2009 yang menelan belanja RM 35 Juta dan seterusnya pelaburan RM 500 Juta untuk 10 buah Hospital Pakar di seluruh Malaysia.

Penyelidikan produk kesihatan yang saya bangunkan dari Jun 2003 terbukti terbaik dan sebaik produk bermutu dari luar negara. Pelan pemasaran yang mudah dan menguntungkan telah saya usahakan untuk melahirkan lebih banyak usahawan jutawan yg mahu bernaung di HPM. Rangkaian Pusat Penjagaan Kesihatan “HPM Health Care” akan dibuka di 30 lokasi seluruh negara untuk memberi khidmat nasihat dan rundingan kesihatan kepada penguna produk HPM.

Kilang HPM yang baru bernilai RM 25 Juta akan di dirikan selewatnya pada 2010 utk menangani permintaan dalam negara yang bertambah dengan pantas. Dijangka menjelang 2011, sebanyak 100,000 pengedar berdaftar dengan HPM dengan jualan minimum RM 45 Juta sebulan dan HPM dijangka akan disenarai di Bursa Saham KL menjelang 2012. Pasaran antarabangsa akan diterokai secara besar-besaran selewatnya menjelang 2011 sekurang-kurangnya di 15 negara serantau, Asia Barat dan Eropah.

Hotel 3 bintang “ROZMEY PALACE” yang menelan belanja RM 7 Juta juga sedang rancak di usahakan dan akan mula beroperasi di Jitra, Kedah pada akhir 2009 dan perkongsian secara bijak dalam perniagaan kereta import mewah (NASDEQ AUTO) dengan siapnya bilik pameran baru berharga RM 500K di Anak Bukit, Alor Setar Kedah.

Memastikan segala Misi dan Visi ini berjaya, saya perlukan sokongan semua pihak, keluarga, Rakan Kongsi, Staff, Pengedar serta Penguna. Saya amat berharap semua bekerja dengan penuh semangat dan gigih bersama saya, kejayaan saya adalah kejayaan bersama.

Segala kejayaan ini, tidak hadir dengan hanya bermimpi, kerja keras, displin yg tinggi, keberanian, misi dan visi yg jauh dan jelas telah menjadi teras kejayaan. Apapun yang saya miliki, kejayaan, saya sentiasa merasa miskin dan meminta dan berserah pada ALLAH.. tidak akan menghalang tujuan hidup saya yang satu, hanya ALLAH, Agar dapat terus mencintainya dan berharap hanya cintanya.

Saya dengan rasa insaf dan rendah diri, semoga dapat memberi segala kebaikan dan manafaat untuk semua. Wasalam.

Terima Kasih
Datuk Dr Che Rozmey Che Din

No comments:

Post a Comment