20100109

Testimoni Terkini Produk Herba Prima

Didie Alias Menari Dengan Bantuan Doc K
Beliau yang bersama Enot mempromasikan produk HPM di karnival Jom Heboh Sabtu lalu berkata semasa memulakan latihan menari bulan lalu, beliau tidak dapat menumpukan perhatian kerana sakit sendi di seluruh badannya.  Kata Didie selepas mengadu masalah itu kepada Enot, beliau dicadangkan menggunakan produk Dr Rozmey iaitu Doc-K.


“Kalau Enot tak perkenalkan saya DOC-K, mungkin saya tak boleh teruskan niat menari di Sehati Berdansa,” kata pelakon terkenal Didie Alias.


“Enot kata Doc-K sangat membantu suaminya untuk tampil hebat di pentas. Jadi saya tanpa ragu-ragu mencuba produk itu dan ternyata badan saya rasa lebih bertenaga menjalani latihan seharian di studio.

“Bayangkan kalau saya tak minum jus itu, saya terpaksa menanggung kesakitan sepanjang latihan sebab badan saya mudah lenguh dan kejang,” kata Didie lagi.

Menurutnya kini sudah sebulan beliau gunakan Doc-K dan juri-juri rancangan itu kagum dengan tenaga dan persembahan ‘terbang’ beliau di pentas. Biarpun tersingkir di minggu ke enam, namun beliau tetap akan teruskan aktiviti menari sebagai hobinya yang terbaru.
“Saya akan terus guna Doc-K kerana ia berjaya membantu penampilan saya sebagai seorang wanita dan ibu yang aktif dalam lakonan dan tarian,” katanya mengakhiri perbualan dengan wartawan HPM di sini.

dR-II Kurangkan WhiteHead
Walaupun masalah whitehead di sekitar hidung dan muka dianggap masalah kecil bagi sesetengah orang, namun bagi Suhaiza Sa’aat whitehead dianggap menganggu penampilannya.


Surirumah berusia 29 tahun ini berkata bagi mengurangkan masalah itu beliau cuba menggunakan DR II pada hujung November lalu dan selepas sebulan whitehead di mukanya semakin kurang.

“Kalau dulu saya terpaksa picit kerana geram melihatnya di muka saya…apabila picit keluar macam nasi putih.

“Bukan setakat dihidung..di pipi dan di bawah mata saya juga ada whitehead tapi saya bersyukur selepas minum DR II, wajah saya nampak berseri sedikit berbanding dulu,” katanya yang tinggal di Kuching, Sarawak.

Selain itu, masalah migrain yang dialami Suhaiza juga semakin baik selepas minum jus itu.Jika dulu beliau kerap sakit kepala tapi sekarang semuanya semakin pulih.

Selamat Tinggal Jerawat
Natijah gemar menukar banyak produk untuk wajah, seorang gadis yang asalnya tidak mempunyai jerawat dimuka terpaksa menanggung masalah itu selama beberapa tahun.


Rabina Hat, 31, dari Changlun di sini berkata semasa usia remaja wajah  beliau tidak mempunyai sebarang masalah namun apabila usia meningkat 20-an segalanya berubah.

“Saya dah pandai guna bermacam-macam jenis produk, sekejap guna produk itu produk ini, asalkam ada keluaran baru saya mesti nak cuba.

“Akibatnya muka saya ditumbuhi jerawat…sejak itu saya mula hilang keyakinan diri sehinggalah dicadangkan menggunakan DR II pada Julai 2008,” katanya yang bertugas sebagai kerani di sebuah syarikat swasta.

Beliau berkata selepas menghabiskan tiga kota DR II , segalanya berubah. Jerawat dimukanya semakin kurang malah masalah resdung beliau juga semakin baik.Tambahnya jerawat di wajah hanyalah tinggal kenangan baginya.

Kulit Melecet Hilang Dengan dR-II
Seorang suri rumah terpaksa menderita  hampir lima bulan  kerana mengalami masalah kulit melecet  tanpa diketahui  puncanya.

Azizah, 56, yang berasal dari Melaka terpaksa menanggung rasa sakit  di lehernya yang merah serta gatal walaupun beberapa kali mendapatkan rawatan di klinik .

“Pada suatu hari saya tergerak hati membeli produk  DR 11 kerana mendapati ubat dari klinik tidak membawa sebarang kesan.


“Selepas menggunakan produk DR 11 selama sebulan saya mendapati kesan melecet  semakin kering dan  kelamaan terus hilang dan pulih.

“Bengkak urat kaki saya juga hilang sejak mengamalkan DR 11….saya semakin sihat dan cergas .” kata Azizah.

Perubahan ini menyakinkan beliau dan keluarga untuk  menggunakan  produk HPM malah suami Azizah  juga turut menggunakan DOC K baru-baru ini  kerana mengalami masalah strok.

Terima Kasih Gain5
Percubaan pertama menggunakan Gain 5 tidak menghampakannya kerana memberi kesan positif pada pertambahan berat badan gadis ini, Shuhaida Ahmad, 20,.


“Saya rasa sangat berbaloi  dengan Gain 5 ini kerana memberi perubahan berat badan saya bertambah dari 48kg kepada 55kg dalam tempoh dua bulan saya menggunakan.

“Kawan-kawan tergejut dengan perubahan berat badan dan mereka bertanyakan rahsia sebenar.

“Nampak gayanya  kawan-kawan  juga turut berminat dengan Gain 5 kerana masing-masing minta tolong saya belikan,” kata pelajar Kolej Komuniti di sini.

Shuhaida berkata beliau akan terus menggunakan Gain 5 ini sehingga mendapat berat dengan ideal .


Pelajar Dapat Suntikan Semangat Dengan Expresso-XY
‘Selepas satu jam saya minum, saya seolah-olah diberi suntikan semangat tanpa sedar’ kata seorang pelajar jurusan Electrikal Engineering In Robotic di sebuah Institusi pengajian Tinggi Awam di Batu Pahat, Johor.

Khairul Bahari, 24, merupakan pelajar tahun akhir dan pada semester penentu ini beliau perlu lebih berusaha untuk mencapai Purata Nilai Gred Kumulatif (CGPA) yang baik. Katanya sebelum ini badannya selalu letih dan lesu pada waktu malam kerana kelas dan tugasan yang banyak untuk diselesaikan sehingga menyebabkan beliau tertekan dan ‘moody’ untuk mengulangkaji pelajaran di waktu malam.

“Perkara itu menyebabkan pointer saya kurang memberangsangkan dan kadang-kadang ia menjadi bebanan untuk saya meningkatkan semula prestasi saya.

“Sehinggalah pada suatu hari ketika sedang sibuk mengemaskini blog-blog saya, saya terbaca satu artikel dari seorang pengguna Espresso XY yang menyatakan produk ini bagus untuk lelaki, katanya kalau nak power minum la produk ini,” kata beliau. Tanpa berlengah beliau terus berjumpa dengan pengedar dan mendapatkan satu kotak Espesso XY sebagai percubaan bagi dirinya.Hari pertama minum, beliau terus merasa kelainannya.

“Badan saya bertambah bertenaga dan bersemangat untuk melakukan kerja disamping saya kurang mengantuk.Saya sungguh berpuas hati dengan produk  ini sejak hari petama saya minum pada awal Ramadhan lalu.

“Walaupun sebenarnya produk ini bagus untuk orang yang sudah berumahtangga, namun tidak salah kalau orang bujang nak minum asalkan pandai kawal diri untuk melakukan kerja harian sebagai seorang pelajar,” katanya.

Penangan Expresso-XY
“Pengalaman yang paling saya tidak lupakan ialah memandu dari Manjung, Perak ke Johor  tanpa henti selama sembilan jam kalau tidak saya akan bergilir-gilir memandu dengan isteri, penangannya sungguh hebat selepas minum Espresso XY,” kata Hisham Ibrahim, 36, dari Tapah, Perak.
Bukan itu sahaja, isterinya juga mulai tersenyum apabila kopi itu membuatkan beliau sentiasa bertenaga walaupun seharian bekerja.

“Dulu badan saya mudah letih dan tidak bermaya…pada waktu malam saya cepat penat dan mengantuk , sekarang tidak lagi saya jadi cergas dan boleh berjaga malam termasuk mengikuti perlawanan bola sepak kegemaran saya …hubungan intim kami juga bertambah kerap.

“Cara minum Espresso XY juga senang, bancuh macam kopi dan minum sebelum melakukan sesuatu aktiviti samada untuk aktiviti luar atau di rumah ,” kata beliau yang  mengambil Espresso XY lima bulan lalu.

Sejak itu beliau mula berkongsi keajaiban Espresso XY dengan rakan-rakannya dan rata-rata mereka berpuas hati dengan produk itu.

“Kalau nak tahu rasa Espresso memang sedap dengan haruman kopi yang telah memikat hati saya dan kini ia menjadi minuman kegemaran saya, jadi pembaca di luar sana perlu mencubanya dan saya pasti anda semua tidak akan kecewa ,” katanya.

Hisham juga secara tidak langsung bersama-sama isteri menjadi pengedar produk HPM yang mampu menjana pendapatan mereka sekeluarga

Hidup Selesa Setelah Menggunakan dRQ10
Seorang pesara tentera yang menghadapi masalah jantung kini boleh hidup lebih selesa selepas menggunakan DR Q 10 iaitu satu lagi produk Herba Prima Marketing yang dicipta khas untuk mereka yang mempunyai masalah berkaitan jantung. Abu Hassan Mohammad, 66, berkata sejak mengambil jus itu sebulan lalu sinosis beliau semakin kurang. 


“Jika tidak tangan saya sering jadi biru disebabkan kurang oksigen, namun apabila minum jus itu tangan saya sudah normal seperti biasa.

“Bukan itu saja, saya kini tidak lagi penat apabila menaiki tangga malah degupan jantung juga saya rasa lebih baik dari sebelumnya,” kata beliau.

Sementara itu, Abu Hassan memberitahu beliau juga pernah menggunakan DR Betes empat bulan lalu dan hasilnya penyakit kencing manisnya sudah dapat dikawal. Katanya beliau sangat yakin dengan produk yang dihasilkan oleh Datuk Dr Che Rozmey Che Din kerana dapat membantu menyelesaikan beberapa masalah kesihatannya.

Kini Normal Setelah Menggunakan dR Betes
Setelah lima tahun mengidap penyakit kencing manis, seorang warga emas kini kembali normal setelah tiga bulan menggunakan DR Betes. Munah Salleh, 64, dari Batu 5, Sik mengamalkan Dr Betes sejak Oktober lalu dan hasilnya tahap bacaan gula di dalam darahnya turun kepada 4 mmml. Menurut Munah sebelum menggunakan Dr Betes beliau mengambil ubat-ubatan hospital namun tahap gula di dalam darahnya hanya di bacaan 8mml.


“Kaki saya juga sudah hilang bengkak dan boleh berjalan jauh berbanding dulu saya akan mudah merasa lenguh jika berdiri lama.

“Saya turut rasa cergas dan kuat walaupun menaiki kereta sehari suntuk ke rumah anak saya di Melaka…kalau tak, saya tak pernah ke mana dan hanya menunggu anak-anak pulang ke kampung,” kata beliau.

Munah berkata setiap warga emas di luar sana patut mencuba Dr Betes dan beliau gembira dapat berkongsi pengalamanya dengan pengunjung laman web HPM.

No comments:

Post a Comment